tisdag 22 november 2011

..egentligen sitter jag och pluggar..

Fortsätter bloggandet eftersom jag egentligen sitter vid datorn för att jag ska lämna in en skoluppgift om hälsa och välbefinnande och en om det naturliga åldrandet, och då är det så lockande och lätt att halka in på lite roligare sidor..
Tänkte t.o.m lägga upp en bild på min lunch, men den såg inte så god ut på bilden så hoppar det.. :-)

Idag har storasyster och jag hjälpts åt att bada lillasyster - hon älskar att bada, hon blir alldeles lugn och ser glad ut i ögonen.. :-) Nu sitter vi och tittar på Bamse, och snart kommer pappa T och hämtar Lilla Trollet, imorn får hon gå till förskolan igen, så då är det slut på den förlängda mammaveckan..

Nu tillbaka till skoluppgifterna..

2 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen i min blogg. Önskar att bebis kommer snart men har ju trots allt några dagar kvar till BF och sen ska man väl gå över typ 14 dagar med:-)

    Går allt bra med lillan?? Vad säger storasyskonen?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara säga att jag förstår dig precis.. :-) Nu gick jag ju bara över tre dagar, hade räknat med minst en vecka så kändes nästan som att hon kom lite tidigt :-)

    Det funkar jättebra med både bebis och storasyskon, de är så stolta och duktiga. :-)
    Vad säger dina om att få en till lillebror eller lillasyster?

    SvaraRadera