tisdag 5 juni 2012

Fler timmar på dygnet tack!!

Jag har tidigare undrat hur man klarar att jobbar heltid och samtidigt hinna ha ett liv.. Nu har jag svaret: det gör man inte!!
Jag är nu inne på min tredje praktikvecka. Eftersom jag även går i skolan så blir det ju mer än heltid, men tror inte det gör så stor skillnad. Trivs fantastiskt bra på praktiken, kommer att sakna alla söta tanter och farbröder, kommer att sakna att få dagliga motion i alla backar, men jag kommer slippa sakna min bebis hela dagarna, och  det ska verkligen bli skönt att slippa stressa iväg på dagarna och komma hem till ett kaos som jag aldrig hinner ta tag i..
Men NU ska jag hinna titta på det allra sista avsnittet av Desperate Housewifes ever!! :-)

5 kommentarer:

  1. jag säger likadant, hur skall man hinna med allt.. inte ens jag gör det.. hinna med heltidsjobb samtidgt som man skall göra alla hushållsysslor och träning, umgås med nära och kära. Och allt annat som hör livet till...

    SvaraRadera
  2. Jag tränar tillsammans med de kompisar som har kort på Sportlife, då slår man två flugor i en smäll :-) Det är mitt tips, då träffas man iaf ett par gånger i veckan.. Värre att hinna med tvätt och sånt.. Fast det kan ju även handla om vad man väljer att prioritera ;-)

    SvaraRadera
  3. Sen är ni ju två i hushållet, man hjälps åt med sysslorna!

    SvaraRadera
  4. Där hör du älskling! Man ska hjälpas åt i hushållet!
    Se nu till att städa, tvätta och diska lite så jag slipper dra hela lasset ;-)

    SvaraRadera