lördag 29 juni 2013

Sann kärlek

Det finns så mycket med den här bilden som gör mig varm i hjärtat. Älskar bilden på Renee för att hon uppenbarligen har humor och bjuder på sig själv. Bilden ger känslan av att Renee och David har kul tillsammans. Nu har jag ingen aning om ifall de är ensamma eller med vänner, om de är hemma eller på en uteservering, men de umgås iaf tillsammans. Nästa grej jag gillar är Davids kommentar. Han lägger upp ett äkta mongokort på sin fru, men kommentaren om att det känns overkligt att denna vackra kvinna är hans fru känns 100% ärlig.
Det är skitsvårt att förklara hur jag menar, så jag kanske borde nöja mig med att bilden och kommentaren gör mig varm i hjärtat.  För mig symboliserar det känslan av kärlek - i min värld.
Tror inte det blir mer förståligt än såhär, så det är lika bra att jag inte snurrar in mig i mer förklaringar... 
Hoppas nån fattade iaf.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar