lördag 2 oktober 2010

hipp hurra på min födelsedag!!

Vaknade av att älsklingen och barnen sjöng så fint för mig imorse :-) Älsklingsparfymen fick jag i present, "Fly High" från Mexx, så nu luktar jag gott igen..

Efter att ha ställt alla möbler på övervåningen i mitten av rummen bar det av till stora staden och föräldrahemmet. Campa kom förbi och fikade och gav mig en jättefin termosmugg - utan att hon visste att en sådan fanns på min önskelista, och ett kort med en så fin dikt:

tack min vän
för att du är mig
så nära
fastän vi finns
så långt ifrån varann
jag kan känna din arm
om min rygg
din hand i min
din tanke vid min egen
och dina känslor
utanpå mina
tack för att
just du
är min älskade v ä n

Ja, nu idag fyller jag 30+ för första gången.
Är det nu det är meningen att jag ska bli vuxen?
Imorgon ska jag iaf ha barnasinnet kvar när vi åker till badhotellet i Fredrikshamn :-)

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar