onsdag 29 september 2010

Nu är han fast!!

Älsklingen ringde precis och berättade att han kommit ner i garaget mitt under gripandet av idioten!
Han hade legat inne bland förråden och sovit, rökigt som fan, stenhög..
Fan vad gött att de fick honom!!!
De får göra vad fan de vill med honom, han kommer säkert vara tillbaka på gatorna i eftermiddag, bara de tar ifrån honom nyckeln till vårt hus!! Igår vågade jag inte parkera i garaget utan ställde bilen på gatan tills älsklingen kom hem från jobbet. Och har inte vågat tvätta själv, för bredvid tvättstugan finns dusch och toa som han nyttjat också. Dock mest till att sitta där och röka på..
Han hade gärna fått bo i vår källare om han nu är hemlös, bara han ger fan i att sno och förstöra.. Och sagga på våra bebiskläder..

1 kommentar:

  1. Åh gott att han är fast..men som du säger så är han säkert snart ute igen. Så tråkigt med bäbiskläderna..det är ju sånt som man vill spara efter barnen. :(
    Jag går gärna promenader! :) Det är bara att säga till när du kan, jag är ju mammaledig så jag har inte mycket på dagarna förutom sjukgymnastik 2 gånger i veckan och ta hand om barnen :)

    SvaraRadera