onsdag 1 september 2010

dagens frisyr:


Känns som om plattången och jag blivit så goda vänner att jag glömt
bort att det finns annat man kan göra med sitt hår..
Även om jag envisas med att ständigt klippa det i samma frisyr..
(är det någon som ser att jag är nyklippt? sen i lördags..)

Pratade nyss med mina barn. Längtar så efter dem.
Bara två nätter till, sen är de hemma i 10 dagar :-)
Lillskrutten: "Hejdå mamma! Jag saknar dig och jag älskar dig!"
Lilla Trollet (i bakgrunden): "jag vill också säga så!"
(till mig:) Mammaaa! Aaatt.. du inte ska dö, och jag älskar dig!"

Nu ska jag äta popcorn och se de 2 allra sista avsnitten av Ghost Whisperer
som legat och väntat på min dator ända sedan semestern.

Kramar från mig!!!



5 kommentarer:

  1. Ja, håller med Elin! Vad är det för färg du har i nu..? Tjusigt:)
    Å vilka gullungar du har! Svårt att inte känna sig älskad!

    SvaraRadera
  2. Hallo vad fin du är. Saknar er allihop måste synas snart varför skall man ha så mycket att göra puhh.
    Kramar Madde

    SvaraRadera
  3. Riktigt läckert hurru=) Fin färg!!!

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni!!
    Det är Country Colour, den rödaste de hade (har glömt vad den hette men tror det var nr 58 (el 85)..). Det var min son som valde färgen :-)
    Sen är underhåret och det längst fram i hårfästet mörkbrunt (Mood).

    SvaraRadera