tisdag 14 september 2010

...koko...

Den här bilden sammanfattar väldigt bra hur jag känner mig just nu..
De senaste veckorna har det hänt mer än vad som normalt sker under ett helt år.. Det är svårt att skriva blogginlägg när huvudet är fullt av tankar och hälften av dem inte ska hamna här..

Idag fick jag tid hos röntgen - redan på fredag.. Vilket ökar min rädsla för att de verkligen misstänker något allvarligt..
Men har bestämt mig för att inte tänka mer på det här nu. Jag kan inte göra någonting själv, om det är
något så är det väl jättebra att de kollar upp det så fort som möjligt, och på fredag kan jag ställa alla frågor jag vill..

Skolan har startat med dunder och brak också. Men det är faktiskt (hittills) bara roligt!! Det är mycket att göra, men kurserna är upplagda på ett helt annat sätt nu än förra året, med fler föreläsningar och lektionstillfällen.. Mycket bättre än att läsa allt själv, och så lär man känna de andra studenterna.. :-)

Nu ska jag tina kyckling. Ikväll blir det thaigryta och bulgur.. Mums!!!

Kramar från mig

2 kommentarer:

  1. Underbara du!! Tänker på dig, det kommer att gå bra. Vi rings på söndag senast vännen!!! kramen. l.u.s.m.m.t.w.c.e.e!!!

    SvaraRadera
  2. naaaw!!!
    L.u.2.s.m.m.t.w.c.e.e :-)
    Puss

    SvaraRadera