måndag 27 september 2010

oxå lite bilder...

I fredags var mina gamla musketörer från gymnasiet här och åt middag och firade lite i förväg att jag snart ska fylla år.. Fick en blomma i en fin kruka av Benganvännen som jag ska lägga min själ i att hålla vid liv (blomman alltså):

Av Tintinkompisen fick jag gosiga strumpor och ett fint armband,
som vi nu har varsit likadant.. :-)

Har varit lite sugen på långt hår den senaste tiden, så i lördags bar det av för att köpa hårfärg att matcha med mina exctensions. Sen satt jag och sydde i clips, så nu kan jag vara långhårig ena dagen och ha mitt korta hår nästa dag.. Härligt :-)
Nu är jag inte helt pigg utan sitter här som en osminkad brillmupp, så jag avvaktar lite med bilder på håret, men lägger in en bild på (halva) min nya oversiza tröja som jag inhandlade i fredags.. Den är lite mindre grön än på bilden, mer guldbrunaktig...

 Anledningen till att jag alltid har glasögon nu för tiden är att jag har fått nån reva eller nåt på ögat som gör att jag ser en grå fläck i synfältet hela tiden. Otroligt irriterande..
Ska till ögonläkaren på torsdag, och kan såklart inte låta bli att oroa mig för att de ska märka att jag inte alls skadat ögat utan att det är ett tryck på hjärnan orsakat av en stor tumör.. Detta med tumörer är återkommande..
Till och med jag inser att det är troligare att det är en skada..
Iaf undviker jag linser.. Undviker egentligen glasögon oxå, men i skolan och när man tittar på tv underlättar det att se skarpt även på långt håll..

Nu ska vi kolla på Felix Herngren som stör en ingenjör :-)


1 kommentar: