fredag 6 juni 2014

Modifast dag...typ... ?

10 dagar kvar är det iaf, och motivationen har helt flugit ut genom fönstret. Men nu SKA jag klara de här sista dagarna.
Jag hade en förhoppning om att lyckas gå ner 6 kg under 6 veckor, och en önskan om att gå ner 9,2 kg för att komma till en bra siffra på vågen.
Med 10 dagar kvar har jag gått ner ca 6,5 kg och hade jag varit helt strikt hela tiden så hade jag kanske klarat mitt önskemål.
Men nu är jag här och nu, det är 10 dagar kvar och jag ska hämta tillbaka den där motivationen!!!!
Först gymmet nu :-)

(Anna är så mycket duktigare än mig, och hon är jätteduktig på att peppa,  men jag är tyvärr sämre på att ta till mig peppet.. )

2 kommentarer:

  1. Det är jag inte alls. Du bara tror att jag är duktigare. Jag åt ju mat hela förra veckan. Det fick jag ju sota för... Och nu när jag sover så dåligt lär det inte hända något med min vikt.. :-(

    SvaraRadera
  2. Ni är ju jätteduktiga bägge två. Det är ju nu som det jobbigaste kommer, att behålla vikten.... Lycka till!

    SvaraRadera