torsdag 13 oktober 2011

en helt vanlig torsdag


http://www.sparrownest.se/Reimersholme_.jpg/H%C3%B6st%20PICT1959.jpg

Underbar höstdag idag..
Suttit ute i solen på Marmelad med Campalainen och fikat. Tack för födelsedagsfikat :-)
Haft besök på mvc och hade chansen att få veta om det är en liten kille eller tjej som ligger inne i min mage. Är fortfarande förvånad över mig själv att jag tackade nej, men "vi" har ju bestämt att det ska bli en överraskning. Och så känns det lite onödigt nu när det ändå är så kort tid kvar..

När jag kom hem hade jag fått ett paket i brevlådan med pysselsaker från Fina Tina! En födelsedagspresent. Tack gums!
Det är trevligt att fylla år, även nästan två veckor senare :-)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men längtar lite efter hösten. Och en massa efter dig och resten av familjen. Massa pussar och kramar!! <3

    SvaraRadera
  2. Hösten är faktiskt väldigt fin medan den fortfarande innehåller fina färger och solen kommer fram då och då..
    Man får njuta av det så länge löven sitter kvar på träden och det fortfarande blir ljust på dagarna..

    SvaraRadera