måndag 3 oktober 2011

hipp hurra på min födelsedag..

Hade en jättebra födelsedag igår!
Tack alla som kom ihåg mig :-)

Jag fick fin och mysig uppvaktning redan i sängen av världens finaste familj, mysig frukost och en jättebra förmiddag.
På eftermiddagen kom våra familjer hit och åt cheescake som barnen och jag gjort dagen innan och jag blev mer uppvaktad.
Min syster ringde från Singapore och grattade också.. Hon har en tendens att vara i nån helt annan världsdel på mina födelsedagar av nån anledning.. Men det var kul att höra hennes röst.. <3

Idag är jag tillbaka i vardagen. Ett år äldre och ett år visare?

4 kommentarer:

  1. Tack för i går, cheescaken var jättegod. Det har varit mycket familjefirande denna helg, först Ludvigs dop och sedan din födelsedag på Ludvigs namnsdag. Men vi har mycket mer att fira redan denna månad, så hon har mycket att ta igen, systern. Må så gott i vardagen!

    SvaraRadera
  2. Ja, absolut..
    Ska bil spännande att se vad som kommer först, pappas födelsedag eller Mini..

    SvaraRadera
  3. Det blir hektiskt över jul när vi ska ta igen och fira alla dessa stora händelser, men ser helt klart fram emot det.

    Jag gissar förresten på att Mini kommer på farmors födelsedag.

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, det hoppas jag på.. Det hade varit så roligt om det blev den dagen..

    SvaraRadera