lördag 28 januari 2012

AS = After School

Hela gänget som var med - utom jag.. 
Var ute och partajade med klasskompisarna igår. Förfest, middag och party..
Hade jättekul!
Träffade på massa roliga människor och folk som jag inte träffat på jättelänge. :-)

Carro, jag och Anna 
Det är det roligaste med att bo i en liten stad. Det finns ett fåtal uteställen, och dit går alla. Man slipper fundera på, och bli osams om, vart man ska gå, och man vet att om andra är ute så träffar man dem där..
Annars har man ju Göteborg 20 min med bussen.. :-)

Idag har jag varit klassiskt bakis och njutit av den här pizzan.
Det är en kebabpizza med sallad och pommes frites, man kan säga att det är en kebabtallrik på en pizza.. All bakismat man vill ha i en :-)
Det roliga är att den här pizzan räcker till hela vår familj, man blir proppmätt av att trycka i sig en fjärdedel..

Nu blir det lördagsmys med familjen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar