onsdag 18 januari 2012

#telefonköer

Vad är bäst? Att få höra tutandet hela tiden, att få lyssna på enformig musik eller när det bara är tyst?
Eller är det bästa att få knappa in sitt nummer så att de ringer tillbaka?

Själv hatar jag när det bara är tyst för jag tror alltid att de kopplat bort mig. Annars är det viktigaste att de hela tiden talar om för mig vilken köplats jag har och/eller beräknad väntetid.

Utom en gång, när den enformiga plingmusiken fick mig att vilja slita mitt hår, skratta vansinnigt och hoppa ut genom fönstret..

1 kommentar:

  1. Personligen älskar jag den personen som uppfann iden om att lämna sitt tele.nr.och bli uppringd och de företag/myndigheter som praktiserar det.
    Vet inte hur många ggn jag gått omkring med telefonen tryckt mellan kind och axel och väntat och väntat för att sedan av misstag trycka av samtalet ggrrr

    SvaraRadera