torsdag 19 januari 2012

my precioussssssss

Efter mycket om och men och väldigt många turer fram och tillbaka (kan nästan nämna namnet på alla som jobbar på Tele2:s kundtjänst), så har jag nu äntligen min vita fina iPhone 4s.. :-)

När jag ärvde älsklingens iPhone så sa han "vänta du, snart kommer du säga att du aldrig vill ha nåt annat än iphone, och när den här går sönder så kommer vi att få köpa en ny till dig" och jag sa "nej, jag kommer aldrig att tycka att det är värt priset.. När den här inte funkar kommer jag att köpa en vanlig mobil bara."
... eller inte... :-)

(..och så refererar jag till Sagan om Ringen i rubriken.. Vad har hänt med mig??)

1 kommentar:

  1. Hej AnnaStina,

    Vi är väldigt glada att läsa att du äntligen fått din nya iPhone och hoppas du kommer bli mycket nöjd med den. Det ska givetvis inte krävas flera samtal till oss för att få en telefon levererad så detta får vi beklaga och arbeta på framöver. Tveka inte att kontaka mig vid eventuella frågor.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    michaela.lindell@tele2.com

    SvaraRadera