onsdag 11 april 2012

Till alla med rakt hår som vill ha självfall:

Ok, mugshot, men skit samma..
Såhär snygg är jag när mitt hår får självtorka. (Och då ska vi inte tala om hur
det står åt alla håll när jag somnat med blött hår..)Vet inte något årtionde när någon
 gått till frisören och bett att få den här frisyren för att bli snygg.. 


Det krävs en hel del jobb för att lyckas få det där att se ut som 
att jag bara klivit ut ur duschen, låtit håret torka och satt upp det lite slarvigt.
(Det krävs också en del smink för att se "naturligt osminkad" ut..)


Cindy Crawford sa en gång "inte ens jag ser ut som Cindy Crawford när jag vaknar 
på morgonen". Det blir lite fel om jag skulle citera henne ordagrant, och inte särskilt 
kul om jag använder mitt eget namn, men ni förstår vad jag menar... :-)

9 kommentarer:

  1. Haha ja vi med " lätt vågigt" är inte så stora fan av det.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du är så jäkla rolig Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja "lätt vågigt" är bara ett annat ord för "risigt", eller hur?
      Tackar Campa, kul man kan roa med sina bekymmer ;-)

      Radera
  3. Du såg äldre ut med det vågiga!!! :-) lite roligt se att man inte är ensam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej Bianca, jag ser ut så, på det andra kortet har jag bättrat på min naturliga look lite :-

      Radera
  4. Jag haller med, precis sadar ser mitt har ut nar det sjalvtorkar, kanske lite lockigare. Eller sag ut, kanske jag ska saga. Kan verkligen rekommendera en rakpermanent, det basta jag gjort nansin. Har aldrig haft mitt har utslappt lika ofta.

    SvaraRadera
  5. Har du provat tejpen forresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med tanke på mina osminkade hängiga ögonlock?

      Radera
  6. Anna BrazilianBlowout Nordfeldt
    //Tze Godfather

    SvaraRadera