torsdag 25 november 2010

sjuk?

Är det min tur att bli sjuk nu?
Fryser, mår illa och känner mig konstig i kroppen och yr i huvudet.. Usch!
Ska bädda ner mig i soffan med duntäcket och titta på senaste avsnittet av underbara How I Met Your Mother. Undrar om man vågar hoppas på lite sällskap av sin man.. ?

Har varit med Campa idag när hon provade brudklänningar. Wow!!!
Hon kommer vara en så vacker brud!
Fler och fler av vännerna som gifter sig. Vi samlar vuxenpoängen på hög..
Undrar när man ska börja känna att man är vuxen.. Kanske är det helt enkelt så här det är!
Det var inte mer komplicerat än så här..
Jag ska nog bli vuxen när vi köper hus, det känns lagom..

Kram!!

4 kommentarer:

  1. kram finaste stina! hoppas du mår bättre snart.
    jag har inte glömt det där mailet jag utlovat(för typ ett halvår sen.. :P), jag SKA skriva det! :)

    SvaraRadera
  2. Men höll du på att bli sjuk igår också! Varför sa du ingenting?:( Hoppas du mår bättre idag iaf, och att du får en luuugn skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Anna-Panna, hoppas du mår bättre snart. Inte riktigt nöjd med den uppdaterade blogglayouten, tycker det är svårt att se.. Det är oxå lite vuxenpoäng, svårt att se.. Nästan som ingen melodi, bara dunka dunka.

    Puss puss

    SvaraRadera
  4. Lisa: Jag väntar tålmodigt. typ.. :-)

    Campa: Jag mådde hur bra som helst hela dagen, kom påkvällen, och försvann lika snabbt på morgonen igen.. Var nog bara lite trött och frusen.

    Elin: nä, jag orkade inte göra klart.. ska fixa det nu..

    SvaraRadera