torsdag 11 november 2010

vinterjacka

 Jag behöver en vinterjacka. Jag inte bara vill ha en snyggare, utan jag behöver verkligen en!
Den här rutiga finns på Lindex för 599kr. Jag tycker att den är jättefin, men den är inte vattentät. Det regnar ganska mycket i den här delen av landet..

En jacka som jag bara drömmer om är en vit Didriksson-jacka. Den kommer aldrig att köpas av mig. Dels är den inte riktigt i min prisklass och sen är det just det att den är vit. Men visst är den snygg? Det finns en med stora sidfickor med lock och päls på luvan som är ännu snyggare, men hittade ingen bild på den..

Och från märkesjackor till billig shopping.
vill åka till Ullared!!!
Någon som vill hänga på?

Kramar från mig!!





3 kommentarer:

  1. Den rutiga var ju jättesnygg! Paraply finns;) Vitt blir ändå bara skitigt!

    SvaraRadera
  2. Ja, vitt är bara i mina drömmar..
    Tycker det är jobbigt med paraplyer.. Man måste bära på dem och så glömmer man dem överallt..
    Men jackan ska provas iaf. Lindex finns ju t.o.m här på min gata i stan :-)

    SvaraRadera
  3. Tycker oxå den rutiga ser sjukt snygg ut, man kanske skulle ha en sån själv oxå.. =) För det regnar ju aldrig i London heller så, jag menar, varför skulle man tänka på det..

    SvaraRadera