tisdag 2 november 2010

så jävla ont!!!!

Lyckades böja ryggen på nåt skevt sätt igår. Det gjorde svinont, men inte värre än att jag blev lite grinig i humöret. Sedan gick jag ner till tvättstugan och hade med mig Lilla Trollet som blev akut kissnödig. Och när hon blir akut kissnödig så handlar det om sekunder. Hon börjar studsa och hålla handen för snippan och få ett desperatläte . Det var bara att baxa upp henne i handfatet i tvättstugan. Och DÅ sa det knakelibrak i ryggen! JÄVLAR!!! SMÄRTA!!!
Lyckades ta mig upp till lägenheten, sen satt jag fast! Kom ingenstans! Fick kämpa i flera minuter för att lyckas resa mig och sen gå som en krokig gumma för att lyckas ta mig till sängen, alla ställningar gjorde lika ont och jag vaknade typ en gång i timmen.
Fy fan!

1 kommentar:

  1. Näe! Varför massa på en gång? Inte mera nu! Bli frisk nu.

    Kramar och saknar.

    SvaraRadera