söndag 14 november 2010

söndag

Idag har vi rensat det sista som vi bara knödde in när vi flyttade in. Nu är allt på rätt ställe, allt är sorterat och massor är slängt. Underbart!!! :-)

Mitt i allt kaos ringde svärmor och bjöd med oss på kinarestaurang, ett trevligt avbrott i stöket. Måste säga att jag har en väldigt go svärmor. Inte bara för att hon bjöd oss på restaurang, jag tycker om henne jättemycket.
Så nu sitter jag här och är behagligt mätt och belåten, och tittar på världens bästa serie Brothers & Sisters.

En jacka har jag fått köpt oxå.
Bilden blev inte så bra men man ser ju ungefär hur den ser ut. Det är en rätt kort täckjacka, den är varm och har mudd vid halsen och ärmarna. Avtagbar luva med päls. Och duffelknappar på framsidan.
Köpte den på exklusiva Klädkällaren :-)

Det har varit mycket god mat i helgen.
I fredags bjöd klasskompisen Susanne på lunch när vi skulle plugga samhällskunskap. Fredag kväll fick jag god mat och lite fredagsmys hemma hos familjen B-B (fast jag lämnade tyvärr lite tidigt för att hinna träffa mamma och pappa oxå). Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos min Tintinkompis och Pojkvännen P, tjejerna utklassade killarna i Med Andra Ord :-)
Jag tycker så himla mycket om alla mina vänner.
(Och inte heller dem bara för att de bjuder på mat..)


Nu ska jag gå och vika in alla kläder som jag ska behålla, de ligger just nu i en hög på golvet i sovrummet.
Har planer på att lägga ut bilder på lägenheten nu när den är så fin och alldeles ny, ska bara få upp alla gardiner och tavlor och så. Pappa ska hjälpa till att borra på onsdag.

Kramar från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar