lördag 12 mars 2011

GRATTIS LILLA TROLLET FYRA ÅR!!

Idag fyller min lilla tjej fyra år. Kan inte fatta att hon blivit så stor.. 
Och inte bara åldern utan hon har faktiskt blivit jättestor i sättet.. 
Det blev lite roligt att sjunga för henne imorse eftersom hon låg och snusade på älsklingens arm i vår säng. Och storebror hade oxå kommit i gryningen. Så det var bara att sätta sig upp och börja sjunga.. 

Sedan var bägge barnen på Ronjakalas. 
Lilla Trollet var rumpnisse och Lillskrutten var vildvittra (bilder finns på facebook).. 
Jag kom mig iväg en halkig promenad i Fontin med Suss. Kors i taket!! 

Älsklingen hämtade barnen på kalaset och sedan kom deras pappa och farmor hit för att fira födelsedagsbarnet. Och vi hade jättetrevligt!!! :-) De var här i ett par timmar och det gick jättebra. Tänk om vi skulle kunna ha det så! 

Nu lagar älsklingen sin mumsiga köttförssås och sedan är det melodifestival! 
Sist somnade Lilla Trollet redan under första låten, får se hur länge hon orkar idag. 
Undrar vem vi hejjar på?

Massa kramar från mig

5 kommentarer:

  1. Grattis lilla Trollet! Hoppas dagen har varit till belåtenhet på alla sätt :)! Ses nästa helg, då kommer vi med buller och bång tårta och sång!

    SvaraRadera
  2. hipp hipp hurra! jag måste komma och hälsa på snart. typ i maj kanske när jag är ledig. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, nästa helg blir det antingen prinsesskalas eller rockkalas. Eller varför inte ett rockkalas för prinsessor?

    Lisa, du är jättevälkommen i maj!!! Antagligen är du bara ledig 14 maj när jag ska på bröllop..

    SvaraRadera
  4. haha, nä jag tänkte faktiskt vara ledig heeeela maj! :P kanske tom ännu längre, måste bestämma mej för vilket jobb jag vill ha bara. ack dessa i-landsproblem. :P

    SvaraRadera
  5. Ja, men då så!!! Då är det bestämt!!! Maj it is!!

    SvaraRadera