onsdag 23 mars 2011

ibland tar man sig vatten över huvudet..

Känner att jag har tackat ja till lite för mycket på sista tiden.. Det har bara varit roliga saker, men ihop med massor i skolan och lite annat så har det helt enkelt blivit för mycket!
Så nu är det till att strukturera som fan, planera varenda ledig minut och vara effektiv och se till att klara av allt. Det är därför jag INTE borde sitta här och blogga utan försöka skriva ihop mitt arbete om kristedomen. Fick ovärdelig hjälp av Suss igår, hon är bäst!

Sedan har min mattebok försvunnit spårlöst. Har vänt upp och ner på hela lägenheten, men den finns ingenstans. Har ju inte en chans att klara matten om jag inte har en bok :-(

Men nu har jag inte tid att sitta här och beklaga mig mer.. Måste komma igång..
Kram på er allihop och jag lovar att komma tillbaka här när jag får lite kontroll på allt annat..

2 kommentarer:

  1. Lycka till gumman. Du får ta dig tid skola och ledighet nu och frysa allt annat så länge. Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag jobbar på att strukturera och prioritera.. Det ska nog bli bra..
    Men det blir ingen högskola än på ett tag iallafall..

    SvaraRadera