onsdag 16 mars 2011

ledig dag och underbart väder!!!

Jag och trollprinsessan är hemma själva idag. Det är min lediga dag och Lillskrutten är hos pappa = på förskolan just nu..
Vi ha slappat lite och myst i soffan, men insåg plötsligt att det är vår ute!! Det är jättefint väder och faktiskt för första gången riktigt mysigt att gå till lekplatsen..
Så ska nog fixa lite snabb lunch till oss och se till så att vi kommer iväg ut den timmen på dagen som solen faktiskt  värmer..
Sedan ska Campalainen komma hit oxå, vi ska prata bröllop :-) Tycker det är så kul att jag får vara delaktig i planerandet.. Jag kommer ju aldrig mer planera mitt eget bröllop, så får snylta på andras planering :-) Och det är ännu roligare för man slipper allt det jobbiga.. :-)

Och jag har nog en nyhet att berätta.. Jag har fått ett erbjudande att blogga på ett annat ställe.. Isf hoppas jag att ni läser och kommenterar MASSOR där så inte jag hamnar utanför.. Ni kan ju skriva flera kommentarer på samma inlägg och låtsas att ni är olika människor ;-)
Haha, men vi får se.. Jag har skrivit ett provinlägg iaf, men det har inte blivit publicerat ännu. Så jag återkommer när jag vet mer..
Kanske det är dags att casha ut det där bloggvärdet nu då ;-p

Kram på er i vårsolen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar