onsdag 16 mars 2011

ska bli "proffessionell bloggare", haha!!

Lägg till den här länken i era favoriter:

http://www.emira.se/Bloggar/Design-Room-By-Anna

Nu ska jag blogga på riktigt. Älsklingens kompis har en sida där man i framtiden ska kunna köpa det mesta inom mode och inredning. Och som inspiration har de bloggare på sidan, och jag ska blogga om - inredning!
Ni som har varit hemma hos oss och suttit i våra ärvda soffor kanske skrattar lite, det gjorde iallafall jag. Men de har läst den här bloggen och kommit fram till att jag är rätt kontrast mot de 22-åringar som bloggar om dagens outfit.. Och det har de ju rätt i..

Kommer ha kvar den här bloggen också, för att skriva mer personligt. Men kom och stöd mig i den nya bloggen oxå är ni snälla..

Puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar