måndag 28 mars 2011

måndag igen..

Har precis lämnat barnen på förskolan och nu ska jag sätta mig och läsa om Martin Luther och Jesus. Tyckte jag kommit igång bra med arbetet, men fick sedan panik närjag insåg att jag ska lämna in ett färdigt arbete på torsdag!!!! AAAAAAHHHHH!!!!!

Så nu har jag inte tid med trivialiteter som att blogga.
Drömde om Campas bröllop inatt. Vad som än händer så kommer det iaf inte bli så smaklöst som i min dröm!! Inför mitt eget bröllop drömde jag hela tiden att allt skulle gå fel, men trodde inte jag skulle göra det om nån annans bröllop :-)
Ni kan läsa om drömmen på Emira-bloggen (länk längst upp).

Glöm inte att läsa den några gånger om dagen eftersom jag få betalt per klick.
Och skriv gärna kommentarer, fast som att ni inte känner mig utan bara läser bloggen för att den är såååååå bra och intressant.. And tell all your friends :-)

Nu börjar pappaveckan för Lillskrutten.. Tomt.. Tur man får krama på honom varje dag på dagis när jag lämnar och hämtar Lilla Trollet..

Kram kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar