onsdag 13 april 2011

time flies - som dom säger..

Det känns som om veckorna bara rusar fram. Visst är det skönt att våren  kommer, har sett både krokusar, skilla och knoppar på träden, men jag hinner nästan inte med.
Poff så är veckan slut och poff så är helgen slut och så börjar det om igen..

Nu längtar jag tills skolan är slut i juni så alla såna måsten försvinner. Fast bara ett tag. Jag har en plan för hösten som inkluderar mer studier, men jag håller det för mig själv ett tag tills jag vet om jag kommer in. Kruxet är egentligen att utbildningen är förlagd i Kungsbacka, och då måste Kungälvs kommun godkänna det eftersom det kostar lite.
Försökte fråga min man som numer är kommunpamp om det inte fanns någon på kommunhuset som han kunde flörta med lite :-)

Håll tummarna för mig!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar