söndag 17 april 2011

Jag har så svårt att varva ner och gå och lägga mig på kvällarna.
Tankarna snurrar på för högvarv och jag klarar inte att bara ligga stilla i sängen och tänka på ingenting. Jag har nog aldrig tänkt på ingenting i hela mitt liv.
Jag kan inte ens titta på en film utan att hjärnan vandrar iväg och jag försöker lösa olika problem. Helst vill jag ha något annat att göra samtidigt istället för att bara sitta rakt upp och ner i soffan och titta på tv:n.
Nu borde jag gå och lägga mig, men jag är alldeles för rastlös.
Vill läsa innan jag somnar för att trötta ut hjärnan lite, men då kan älsklingen inte sova eftersom min lampa är tänd..

Jaja, jag kommer väl att sitta här tills klockan är så mycket att jag får ångest för att jag inte gått och lagt mig för länge sedan. Tur jag är ledig imorn.
Har kommit på att internet är rätt tråkigt. Hur kan folk sitta på internet i flera timmar?
Man kollar sin facebook, sin mail, läser favoritbloggarna. Allt som allt tar det max en halvtimme. Sedan finns det liksom inte så mycket mer att göra, eller har jag missat nåt?

Nä, nu ska pilla ur mina linser och irritera mig på puckade människor på TV.

Kram kram och godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar