söndag 3 april 2011

högskoleprovet - check!


Igår ägnade jag hela dagen åt att göra högskoleprovet. Det kändes rätt ok, men på mattedelen kan jag säga att jag chansade på det mesta. Ibland körde jag på "det har inte varit A på länge"-strategin..
Det syntes också när jag kom hem och kollade facit. Det mest irriterande var att jag hade lite tid över på ordförståelsen och ändrade två svar, vilket gjorde att jag fick fel på dem. Man ska ju aldrig göra så!!!

Idag fick jag min sovmorgon, och vi har verkligen inte gjort något vettigt. Jo, jag har försökt få det lite mysigare i sovrummet. Har lite planer iaf..

På kvällen gick vi en promenad för att få lite frisk luft. Köpte kycklingsallad och hamnade nere hos älsklingens mormor och morfar. Kom hem precis nu och ska slappa lite i soffan innan det är dags att nana. Ska vara på Östra sjukhuset kl 8 imorn, så tidigt är jag inte van att behöva gå upp..
Älsklingen ska jobba hemifrån och ta hand om det prickiga barnet, och det andra barnet som envist vägrar att smittas..

Kram kram fån mig!! 

1 kommentar:

  1. Alltså du är ju grymmast av de grymma! Om du vill efter Östra bjuder jag gärna på kaffe och macka om du inte absolut måste hem till prickebarn direkt...! Kramar!

    SvaraRadera