söndag 4 december 2011

jo, förresten..

.. om nån är intresserad så gick det jättebra att ha med bägge döttrarna till gymet. Ja, Lilla Trollet var ju i barnrummet.
Miniskrott låg i sin insats med hörselkåpor och var med inne på passet..
Hon såg lite förvånad ut, undrar om hon undrade över varför det plötsligt blev så tyst..

Även om det var jag, Annelie, Susanne och Kungälvs pensionärer på passet så var det sjukt svettigt.. Jag var imponerad av pensionärerna, medan de i sin tur var imponerade av mig som kommit igång med träningen så snabbt efter bebis. Jag blev nästan lite generad, själv tycker jag ju att det var på tiden..

Roligt var det iaf, så nu blir det cirkel varje måndag och fredag för mig och mina döttrar. Imorgon ska jag för första gången prova indoor walking. Det låter töntigt som fan, men ska tydligen vara jättebra. Får väl återkomma med recension på det också :-)

2 kommentarer:

  1. Terese i Sundsvall4 december 2011 kl. 08:36

    Jag tyckte samma om Indoor Walking innan jag provade men det är faktiskt roligt och riktigt, riktigt bra träning. Bättre än att köra en vanlig crosstrainer och bättre än spinning.

    SvaraRadera
  2. Ja, du jag märkte det :-)
    Det var riktigt roligt också faktiskt..

    SvaraRadera