fredag 9 december 2011

nedräkning till beach 2012

 Ja, nu har ju bebisen kommit ut och beach 2012 närmar sig med stormsteg. Det kanske inte känns så just nu, med minusgrader och piskande regn, men om man nyss fött barn så är det futtiga månader kvar tills det är dags att plocka fram bikinin.. 
Antingen kan man ge upp, köpa resårbyxor i stl 44 och tänka "jag har ju fött tre barn" , eller så plockar man fram lite foton på sig själv som man såg ut när man hade fött två barn, och så tänker man "om det gick då så går det nu". 

Så det har jag gjort. 
Jag hittade dessa  urläckra (ironi) kort på mig där jag av nån anledning kände att det var väldigt viktigt att jag fick dokumenterat mina Ullaredsfynd. (Ni ser kassen i bakgrunden.)  Det känns inte jätteviktigt att lägga in några kort på hur jag ser ut nu.. 

Så, nu är det bara upp till bevis!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar