torsdag 1 december 2011

Shopping på Klädkällaren

I väntan på en tripp till Ullared åkte Suss, Miniskrott och jag till Klädkällaren. 
Det är ju typ samma sak fast mindre. 
Tyvärr (eller kanske inte) hade vi inte så mycket tid, men jag kom hem med detta:

Två fejkblommor (vet inte om det syns så bra, men krukorna är typ gjutna
och med nallar på, jättefina som svärmor köpt)

En till fejkblomma  i nallekruka.

Detta ska pryda vår tomma vägg i sovrummet.
I ramen ska vi (såklart) ha ett kort på varje barn - svartvitt

Även blommorna hamnade i sovrummet, så operation sovrum börjar ta sig :-)
Handlade såklart lite till barnen också.. Och till mig.. 

Svarta byxor till Lillskrutten och en mössa till Lilla Trollet. 

En jeanskjol till mamman och en jeanskjol till Lilla Trollet. 

Haremsbyxor som Älsklingen tyckte såhär om:
"men alltså, du ska väl inte gå ut i dem?"

Träningbyxor till mig, kände att ett par lite puffsigare baggy byxor
får mig att må lite bättre när jag ser mig i alla miljoner
speglar på gymet till skillnad från tajta byxor.. 
Imorgon bitti ska jag förhoppningsvis inviga mina nya byxor och träna cirkel med Annelie. 
Får ta med mig både Lilla Trollet och Miniskrott, så vi får väl se hur det går. 
Om inte annat så kommer jag iaf att vara snygg :-)



7 kommentarer:

  1. Tavlorna var ju jättefina=) Blir bra dett!

    //Tina

    SvaraRadera
  2. Ja, och så döljer vi hängröven, så var alla köpen totalt lyckade :-)

    SvaraRadera
  3. Fräcka byxor! Men jag vet inte hur många haremsbyxor jag provat och inga har passat mig. Fel figur förmodar jag. Kanske man kan få prova ett par till? man vet ju aldrig.......

    SvaraRadera
  4. Eller också kan du se hängröv som något positivt. Vet iaf en (kan inte tänka mig någon annan dock) som fallit för raggningsrepliken "snygg röv, men ska den hänga sådär?). Nämner inga namn, men hon bor i Australien.

    Jättefina grejer iaf.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  5. Menar naturligtvis inte att du har en hängröv, bara att det kan ses som något positivt. :)

    SvaraRadera
  6. Det var väldigt vad du får till det med dina kommentarer systrami ;-p

    Mamma, du får gärna prova mina byxor.. Gissar att de är för korta, som alla mina byxor är på dig, dessa ska dessutom hänga på höfterna lite.. Men alla modeller som har dem har ju långa smala ben, så det blir säkert skitbra :-)

    SvaraRadera
  7. Sen var det förresten byxorna som hängde, inte röven..

    SvaraRadera