söndag 6 maj 2012

Helt fel bild..


La ju upp bilder på min tatuering (klicka här), dels bilden som jag ville ha och sedan tatueringen som den blev.. När den var precis nygjord..

Den sitter ju liksom på ett ställe där den inte syns så mycket, så nu innan jag ska fixa till den bad jag Marcus att ta ett kort på den..
Och döm om min förvåning..
Förutom att hjärtana inte är sammanlänkade så går det kanske att fylla i den eftersom skuggorna inte alls är så kolsvarta som jag trodde..

Kul att jag gått med helt fel bild av hur min tatuering ser ut.. Knäppt..

4 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen skillnad. Jag undrar hur Boris ser ut. Har inte sett honom annat än på kortet när han var nygjord - för 12 år sedan!! Och din är ju bara ett par år gammal, eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, eller sex år.. Gjorde den mellan Tias och Tilda, i februari 2006..
      Hade aldrig gissat att Boris var 12 redan.. Ojoj, tiden flyger : -)

      Radera
    2. Shit pommes, kan man verkligen säga att den gör!! Sex år?! Du får ta ett kort på Boris när vi ses i juni så jag kan se. :)

      Radera
    3. Självklart!!
      Kommer tyvärr inte ihåg hur han såg ut från början, men han är nog välbehållen. Han var ju perfekt från början :-)

      Radera