torsdag 10 maj 2012

Njaaa...

Hahaha, powerstrip var INTE vår grej! Kan inte tala för Susanne och Annelie, men jag kände mig mest fånig, och eftersom vi inte alls hängde med så kändes det inte som att det blev nån träning av det, så vi gick därifrån och lyckades knipa de tre sista platserna på ett indoorpass..
Och nu sitter jag helt svettig med min minsta dotter som var ledsen och hade svårt att somna i sin säng ikväll.. Det är så mysigt att ha henne i famnen så hon får ligga där medan jag tittar färdigt på Revenge.. Sedan ska jag duscha..

2 kommentarer:

  1. Aaaaah, kanske den Skredsvikska koordinationsformågan som gör sig påmind? Eller i alla fall ger sig till känna eftersom du faktiskt inte har så kass koordinationsförmåga ändå..

    SvaraRadera
  2. Kan vara det.. Kan även vara att jag kände mig som en patetisk tant som försökte hänga med i de sexiga fjortisrörelserna.. typ..

    SvaraRadera