måndag 7 maj 2012

Impulstatuering..

..eller ja.. själva tatueringen är ju ingen impuls, men att den redan är gjord.
Åkte för en konsultation och eftersom det inte var en jättestor grej så
sa han att han kunde fixa det med en gång..
Så.. Bortse från tejpresterna, här är den:


Ville ju ha något mer också, så det blev ordet KÄRLEK. 
Efter att ha kollat igenom hela albumet med typsnitt enades Anna och jag
om att min kladd faktiskt passade bäst, så jag fick skriva det finaste jag kunde
och så kopierade han över det. Därför bokstäverna är lite skeva : -)

4 kommentarer:

  1. Ojoj, det var snabba puckar! Tjusigt blev det också. Gjorde det ondare att fylla i än att göra den ursprungliga? Puss puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det gjorde precis samma ont :-)

      Radera
  2. Nu blev den ju jättefin ju! Grattis:)Var gjorde du den någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Rannebergen.. Mari som gör mina naglar rekommenderade honom för att han fixat till en tatuering som hon inte var nöjd med.. Det var ju det jag var ute efter.. :-)

      Radera