torsdag 3 maj 2012

min tatuering


För 6 år sedan gjorde jag en tatuering av två sammanlänkade hjärtan. Eller det var iallafall meningen.
Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Jag har vant mig vid utseendet på taueringen, men det stör mig hela tiden att hjärtana inte är sammanlänkade eftersom det liksom var ett budskap i det.

Nu har jag bestämt mig för att äntligen ta tag i det så jag letar efter den allra bästa tatueraren i stada.. :-) Har mailat en del och varit inne och pratat med en tjej här i Kungälv, men skulle vilja ha någon som är duktig just på att rätta till tatueringar som inte blev som de skulle.. 
Alla tips är välkomna!! 


1 kommentar:

  1. De bra tatuerarna har säkerligen väntetid som sträcker sig till hösten då det är populäraste tiden för att tatuera sig just nu. Dock så ser ju inte ditt problem så svårt ut att fixa.

    SvaraRadera