fredag 27 maj 2011

besiktningen klar!

Nu har den nya lägenheten blivit besiktad!
Vi kommer att få vitmålat i hallen, trappen upp och vardagsrummet, och så får vi välja tapeter i sovrummen.
Han ville få det till att vi skulle hämta ut färg och tapeter och göra det själva, men jag sa att jag tror inte det är så bra att måla när man är gravid och så har jag aldrig tapetserat i mitt liv, så det skulle ju inte bli snyggt om vi gjorde det själva..

Så på måndag ska han ringa till målarna, och så ska han även se vad de kan göra åt golvet..
Förhoppningsvis kan vi flytta in redan i mitten av juni :-)

Nu är det bara själva kontraktsskrivningen kvar..

7 kommentarer:

  1. Oj, vad kul. Grattis till både nya lgh och bebisen i magen!!!

    Kram
    ANnelie

    SvaraRadera
  2. Tjohoo! Gött! Det kommer bli så bra :D Längtar tills man får se den! Pussar och kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!! :-)

    Campa, du får komma när du vill, jag har ju nyckeln. Du kan ju få se den i all sin fula prakt :-)

    SvaraRadera
  4. När är det dags?!! För bebis menar jag:-)

    SvaraRadera
  5. Det blir i slutet av oktober, så har precis passerat halvtid..
    Ser fram emot en svettig sommar :-)

    SvaraRadera
  6. Oj, halvvägs redan och inte har du berättat något :-( Grattis!

    SvaraRadera
  7. Tack.. Nej, jag har berättat för folk när jag träffat dem.. Ja, nu syns det ju, men..
    Det är ingen hemlighet, men kändes lite skönt att inte skrika ut det på facebook utan ha vissa saker lite privat..

    SvaraRadera