onsdag 25 maj 2011

jo, men det är faktiskt viktigt med dagens outfit..

Ja, jag sitter vid datorn för att skriva ett arbete i Etiken om antingen genteknik, organdonation eller abort. Det är därför jag bara spottar ur mig meningslösa inlägg.
Och vad är mer meningslöst än vad jag har på mig idag, kombinerat med en plutande egobild.. Att inte fler läser min blogg är konstigt..

Jag har jeans från H&M, en svart tunika/klänning med spets som jag kan ha köpt precis var som helst och ett halsband inköpt på Ullared. Det är rätt snyggt faktiskt, fast det framkommer inte riktigt på bilden..

Något som däremot framträder alldeles utmärkt är rynkorna i pannan. Är det nu man ska beställa tid för botox?
Det känns både billigare och mindre skrämmande att klippa lugg.. Mindre skrämmande iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar