måndag 23 maj 2011

samtal med hyresvärden:

Jag: Hon som var och tittade på vår lägenhet sa att hon hade pratat med dig om att de skulle få skriva kontrakt i veckan. 
Han: Ja, om det är ok med er? Och när passar det för er att flytta? 
Jag: Det funkar egentligen när som helst för oss. Nu var jag inne i den lägenheten och det är ju väldigt mycket som måste göras innan man kan bo där. Men så fort ni kan fixa det så kan vi flytta in när som. 
Han: Då ska jag prata med fastighetsförvaltaren så återkommer jag. 

Vågar man tro att det kommer lösa sig nu eller?

2 kommentarer:

  1. Tycker nog att man ska vaga sig pa att tro det. =) Hoppas att det loser sig, svart att tro att det inte skulle gora det efter det samtalet, kanns ju som att det ar klappat och klart. Hoppas ocksa att ni far den omgjord sa den blir lika fin som den ni har.

    Puss och kram och ha en jattemysig brollopsdag!! Kan inte fatta att det redan gatt tva ar. Shit pommes, sager jag bara..

    SvaraRadera
  2. Ja, vi håller tummarna.. Imorgon ska jag få en nyckel av hon som har lägenheten nu, så att vi kan börja bära in saker i skåp och lådor om vi vill.. Ska ta kort på lägenheten då så ni får se :-)

    SvaraRadera