söndag 15 maj 2011

Ett underbart bröllop!!

Efter alla prövningar som lett fram till bröllopsdagen så var det fantastiska bröllopet äntligen här. Vigseln var jättefin, festen var kanon och jag hoppas att brudparet hade precis en så underbar dag som det kändes som att de hade.. :-)

Jag tappade räkningen på hur många gånger jag grät. Det började när bruden fick på sig klänningen, och när vi satt i bilen till kyrkan så var hon så sjukt vacker. Ja, det var hon såklart hela kvällen, men den bilden kommer jag ha med mig.
Sedan grät jag under vigseln varje gång jag såg brudgummens blick på bruden (jag stod snett bakom henne, så såg inte hennes ansikte), det var så otroligt mycket kärlek i hans ögon.

Sen var det alla talen, och jag grät t.o.m när de dansade sin brudvals.. Är man blödig så är man.. :-)

Campa och Micke, ni var så grymt fina, ni är så fantastiska ihop, hoppas att resten av ert liv tillsammans fortsätter lika kärleksfullt.. Älskar er!!

2 kommentarer:

  1. Tack älskade vän för allt, du är bäst! Du är en av dem viktiga som gjorde dagen så fantastisk som den faktiskt var:) Hade inte klarat det utan dig.

    Puss

    SvaraRadera