fredag 20 maj 2011

jordens undergång - igen...

Kan inte folk bara sluta att räkna ut massa datum som jorden ska gå under?
Det innebär en massa extra stress för oss som är lite nojiga av oss..

Man får väl vara tacksam att han sagt både dag och klockslag, i augusti 1997 var jag nervös en hel månad. Det var dessutom en månad då jag aldrig varit med om så många åskväder, varenda natt dundrade det så man trodde att jorden rämnade, och en natt slog t.o.m blixten ner ca 100 meter från huset. (Jag bodde då i en kolonistuga på Guldheden för er som minns det.. )

Önskar för miljonte gången att jag var en sån där som inte oroar mig, och som tar allt som det kommer. Om jorden går under så gör den ju det oavsett om man har oroat sig över det hela livet eller inte, och den som inte oroade sig hade nog roligare under tiden..

1 kommentar: