tisdag 26 januari 2010

upp i ottan..

21 januari, 2010
..tittar på morgon-TV och dricker kaffe ur favoritkoppen.
Fick dem av Sandris någon födelsedag för länge sedan..

Ska snart iväg och jobba i köket.
Laga ekologisk, vegetarisk mat.
"Grön soppa" med nybakat bröd och fruktsallad blir det idag. :-)
Svinkallt är det i köket också för elementet vill inte funka.
Sist jag jobbade satt jag och värmde mig framför ugnsluckan med högsta värme på.

Så dagens outfit blir min älskade långa svarta kofta.
Den kommer från Ellos och har verkligen varit ett favoritplagg.
Örhängena är en present från kära systrami.



Nu ska jag försöka hinna med lite frukost också innan det är dags att skrapa rutorna på bilen :-(

Ikväll blir det ensam-hemma-kväll för älsklingen ska träna kickboxing.
Kanske jag också skulle ta mig till gymet.. Vi får väl se.. :-)

Kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. januari 21st, 2010 at 18:44

    Kuuul gumman, nu finns du bland favvisarna så jag kan klicka in varje dag=)

    SvaraRadera
  2. januari 21st, 2010 at 22:58

    haha, det hade man aldrig trott i gymnasiet när vi var såååååå anti internet..

    SvaraRadera