tisdag 26 januari 2010

munsåret skrämmande stort..


För att inte tala om läppen!!
Imorse var den ungefär dubbelt så stor som vanligt, nu har den vuxit markant!!
Det värsta är att såret spridit sig inåt, så jag kan inte ens stänga munnen. De smittar ju de små sårjävlarna.
Så här sitter jag med plutmun a la bimboblogg för att undvika kontakt mellan underläpp och överläpp..
Snart sitter jag väl här som ett dregglande mongo.

På reklamen ser de där munsårsplåstren himla smidiga ut,
någon som provat?

Kramar från miffot!!

2 kommentarer:

  1. Aj, det där ser ju inte alls så skönt ut. Använder du Anti eller? När min Älskling får sånt så använder hon det och då går det bort ganska fort. Är man dessutom duktig och börjar med krämen så fort det börjar sticka lite i läppen så blir det ju ingenting alls, men det vet du säkert redan..
    Pöss och hoppas det blir bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå Anti. Tog faktiskt på salvan innan det bröt ut, men hjälpte inte denna gång..

    Så nu ska jag prova plåster, så jag vågar visa mig ute bland folk. :-)

    SvaraRadera