tisdag 26 januari 2010

första inlägget

20 januari 2010
..bara att köra igång då..
Välkommen till min blogg!! :-)
Min dag började med ett positivt besked: Jag har blivit antagen till alla mina kurser!!
Så på måndag blir jag student! Härligt!!
Rättskunskap, Medicinsk Grundkurs och Psykologi är några av kurserna jag ska läsa.
De är bra att ha på meritlistan när jag söker UTBILDNINGEN till hösten!!

Idag har jag träffat en av mina bästa vänner Jennie en snabbis också.
Följde med henne till frisören och höll ett öga på hennes flickor.
Sedan kom älsklingen hem, och som vanligt när barnen är hos sin pappa så blev det hämtmat.

Sushi.. mums.. Skulle kunna leva på sushi tror jag.
Äntligen snabbmat som är nyttig också.. :-)

Dagens outfit har jag lyckats dokumentera också
(Klippte av huvudet, för jag såg ännu tröttare ut än jag känner mig, haha..)
Koftan kommer från Gina Tricot.
Toppen har jag köpt här i Kungälv, men kommer inte ihåg var.
Jeansen är från Primark i London.
Benvärmarna från Ö&B. Har haft dem sedan högstadiet.
ÄLSKAR benvärmare :-)

Halsbandet syns inte så bra på bilden, så det fick ett eget foto.
Efva Attling, julklapp från älsklingen julen 2007.. <3

Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa min bok. Kajsa Ingemarsson "lyckans Hjul".
Har inte läst något av henne förut, det var min jobbarkompis som rekommenderade den. Hoppas den är bra.

Kramar från mig!!



4 kommentarer:

  1. januari 20th, 2010 at 23:14

    Den där älsklingen verkar vara en lycklig sak.. you are damn hot girl! =P

    SvaraRadera
  2. januari 20th, 2010 at 23:19

    Haha, ja det hoppas jag..
    Tack älskling :-)

    SvaraRadera
  3. januari 22nd, 2010 at 7:18

    Hej, Vilken kul blogg! Vi hörs! Har inte bjudit över för vattkoppor fest eftersom det går magsjuka på vårt dagis också! Kramar Mel

    SvaraRadera
  4. januari 22nd, 2010 at 16:48

    Nä, magsjuka klarar vi oss helst utan.. Vi får hitta våra vattkoppor någon annanstans..
    Krya på er..
    Kram

    SvaraRadera