tisdag 26 januari 2010

Guldbaggegalan 2010

25 januari 2010
Oväntat rolig inledning. Så himla kul när folk bjuder på sig själva.
Och denna underbara Johan Glans!
Jag ÄLSKAR honom!
Älsklingen och jag tittar på honom ofta och skrattar så vi ramlar ur soffan..



Inser dock att jag är lite dålig på att se film.
Gillar faktiskt svensk film och skulle vilja se flera av de filmer som är med på galan.
Älsklingen tycker nog att jag är lite ytlig när det gäller film och TV, men jag tycker ibland att det är så skönt att bara titta på något som som man INTE blir berörd av, speciellt sent på kvällen.
En må-bra-film..
Med det inte sagt att svensk film är ytlig…

Nä, men nu ska jag gå och fixa en kopp kaffe.
Jag är nog immun mot koffein, för jag kan dricka kaffe precis innan jag går och lägger mig och somna hur gott som helst. :-)

Kramar från mig!!

1 kommentar: