lördag 30 januari 2010

slapplördag



Det blev I Taket Lyser Stjärnorna igår. Gud, vilken bra film!!!! Helt underbart bra!! SE DEN!!

Idag är det en slappardag hemma hos oss. Älsklingen är på heldag med kickboxingen. Har hjälpt barnen att bygga varsin koja och nu lyssnar vi på Bamsesagor.

Idag är det min lille prins som har tagit kort på min outfit:
Tunika från Cubus
Jeans från Primark i London
Halsbandet köpte jag på vår bröllopsresa i Tunisien, Port-El Kantoui


Svart nagellack är favoriten just nu. Det verkar jag inte vara ensam om heller :-)

Har tagit ut mina extensions, så nu har jag världens tråkigaste frisyr. Velar mellan om jag ska sätta i nya och låta mitt eget hår växa mer, eller om jag ska klippa mig i någon rolig frisyr och kanske färga. Lite jobbigt att vara brunett, för så fort jag får utväxt så ser jag helt tunnhårig ut..

Nu ringde älsklingen och sa att han är på väg hem. Då ska jag ta med mig lillskrottarna och köpa lördagsgodis medan älsklingen lagar lördagsmiddag. Något med fläskfilé ska vi äta.. mums.. :-)

Kramar från mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar