måndag 1 februari 2010

måndag morgon

Dricker mitt kanelkaffe och tittar på Nickelodeon med mina minitroll, de sitter och pratar med Dora på TV:n :-)
Roligt och pedagogiskt med program där barnen får vara med och hjälpa till..
Skönt med en liten lugn stund på morgonen, snart ska vi alla stressa iväg till jobb och förskola.
Denna veckan ska jag jobba i köket hela veckan och försöka hinna med att gå på så många eftermiddagslektioner som möjligt, plus läsa ikapp de lektioner jag missar. Det blir en hektiskt vecka..
Men ska nog hinna med att blogga lite oxå :-)
Som vanligt på jobbet blir det mysiga och varma kläder:

Nu kom älsklingen ut ur duschen och det är dags att börja det dagliga jobbet med en trotsig liten prinsessa som ska välja kläder själv och bara ha sommarklänningar på sig.

Kramar från mig!!

TILLÄGG: Är jag verkligen sådär sjukligt blek eller är det bara att grön verkligen inte är min färg?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar