lördag 13 februari 2010

lördag = godis!! :-)

Mums.. lördagsgodis..
Har längtat ända sedan vi köpte det igår.. :-)
Ska dessutom smaka på Ballerinas nya satsning: kladdkaka heter dem. Ser typ ut som Oreos och ska doppas i mjölk för bästa effekt.. Får återkomma med recension.. :-)

Idag har lillsessan och jag varit i stan på hemligt uppdrag..
Kan inte berätta om det ännu, för det involverar morgondagen, men när det inte är hemligt längre så kan ni få veta.. Hehe.. En lite annorlunda upplevelse – inte många nästan3-åringar som varit med om det.. :-)

Sedan försvann hon på H&M.
H&M´s sminkavdelning är ett paradis för en liten kleptoman, men som tur var hittade vi varann innan hon ställde till med något som hade blivit dyrt för den stackars mamman..

Sen vilade sessan och jag en stund. Hon låg och klappade mig på kinden och sjöng: ”mamma, min bästa vän, mamma, min bästa vän”
Det är såna stunder man lever för…
Gäller att ha kvar dem i huvudet när trotsmonstret kommer fram..

Nu är det dags för Vintergatan och sen Melodifestivalen.
Och förstås godiset!!!!
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag.. :-)

Kramar från mig!!

5 kommentarer:

  1. Oh, spännande, ser fram emot att få höra vad det var. Hehe, H&Ms sminkavdelning är nog ett paradis för de flesta, inte bara en treårig kleptoman. =)

    Ska nog äta godis imorn och tycka lite synd om mig själv faktiskt, tycker att jag får vara värd det, det är ju inte bara alla hjärtans dag..

    Vad har ni för planer imorn (söndag)? Kanske kan höras på Skype då?

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Eller var det du som var kleptomanen och Tilda som hindrade dig från att ställa till nåt?? =)

    SvaraRadera
  3. Söööta lilla sessan. Ha ha vad underbart.
    Nu är jag tillbaka till verkligheten.

    Ja jag fattade inte heller men ultrablond är ju den man rör runt i byttan med pensel, och nu så här i efterhand vet jag ju att den inte är det minsta dryg. Pärlblond däremot....nu har jag en över tills nästa gång :P

    Ha en underbar dag!!! kram.

    SvaraRadera
  4. Nä, det är sant.. Dryg är den definitivt inte.. Undrar hur de tänkt..

    Hoppas ni hade det jättekul i Tjotahejti.. Vi får ses snart..

    Puss!!

    SvaraRadera
  5. Det var såklart jag som var kleptomanen och Tilda som gick efter mig och sa: "mamma, får jag titta i dina fickor innan vi går ut ur affären nu.. Vad har du där? Den måste du lägga tillbaka, man får inte ta något som man inte har betalat"..

    Och då la jag mig ner på golvet och skrek!!!

    ;-)

    SvaraRadera