måndag 8 februari 2010

"I get by with a little help from my friends"

Vänner är den familj man själv väljer, och under vissa perioder har mina vänner verkligen varit min familj..
Mina vänner är de som känner mig utan och innan, som vet allt om mig. Och som (förhoppningsvis) älskar mig ändå.. :-)
Vi har gjort så mycket galna saker tillsammans och hamnat i de underligaste situationer.
Vi har delat allt, från hemlisar till kläder.
Vi skrattar åt filmer som ingen annan tycker är roliga..
Vi tittar på gamla kort och skrattar åt hur fula vi var.
Vi förfasar oss över killar som vi i efterhand inte förstår varför vi tog i med tång. Vi suckar och trånar över killar som vi gärna hade velat ta i utan tång..

När älsklingen började lära känna mina kompisar så tyckte han att alla var så himla trevliga, inte alls som andra tjejer han kände.
Förklarade för honom att eftersom vi inte är übersnygga bimbos så har vi varit tvungna att utveckla vår personlighet istället. Vilket blir mer och mer till vår fördel ju äldre vi blir.. ;-)
(Och jag gissar att alla fattar att jag inte på något sätt menar att mina vänner är fula.)

Det bästa av allt är att vi har världens skönaste, knäppaste humor, vi är oss själva och vi har så jävla kul ihop.

Det är många människor som har kommit och gått genom ens liv. Vissa relationer har bara runnit ut i sanden, vissa har tagit slut av en anledning. Men de vänner som jag har idag är människor som verkligen skulle lämna ett hål i mitt liv om de försvann..

Jag behöver inte nämna några namn, för jag är övertygad om att ni alla vet vilka ni är!

Puss på er!!!

4 kommentarer:

  1. Men gulledu! Som du märker tar jag åt mig totalt av det du skrev ;). Och det speglar tillbaka på dig darling. Underbar bild :D!

    SvaraRadera
  2. Du ska absolut ta åt dig! Med all rätt!!!
    Visst är bilden underbar :-)

    SvaraRadera
  3. Underbar fisgumman!!!!! L.U.S.M.M.T.W.C.E.E
    Glöm inte det!!!!<3

    SvaraRadera
  4. Tina Fina Pärontutte - right back at you!!! :-) <3

    SvaraRadera