måndag 22 februari 2010

mera munsår :-(

Jaha, så vaknade man med öm och stickande underläpp..
Men nu har jag ju lärt mig bästa behandlingen, så det var på med plåster med en gång.
Håller tummarna att det inte blir så gigantiskt som sist..

Ska alldeles strax springa iväg till jobbet.
Man får ju räkna med en halvtimme extra på morgonen för man ska gräva ut bilen, fastna bakom några plogbilar och sedan pulsa fram på oplogade gångbanor från parkeringen.. Förr kunde jag åka 5 min innan jag började och hinna i god tid..

Men jag klagar egentligen inte på snön..
Visst hade det varit skönt med vår, men det hade ju ändå inte varit vår nu i februari.
Hade vi inte haft snö så hade det varit mörkt och regnigt istället. 8 månaders höst har vi ju i vanliga fall i det här landet..
Det enda som är jobbigt är ju när det kommer massa snö på en gång, men hur ofta händer det egentligen.
Emellan är det ju bara underbart vackert!!!

(hittade den fantastiska bilden på en blogg liindaa.styleblogg.se)

stressade morgonkramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar