onsdag 3 februari 2010

ska sova nu

Någon afrodans blev det inte igår, men väl 40 minuter på löpbandet. Varav 10 min var uppvärmning och nedvarvning, men sprang iaf en halvtimme :-)

Så trött idag.
Somnade på rasten på jobbet.
Sista halvtimmen på sista lektionen ville jag bara resa mig och gå. Och läraren bara pratade och pratade och pratade..


Nu har jag gått och lagt mig. Kommer nog somna innan barnen idag, de ligger och lyssnar på sagor. "Skönheten och Odjuret" och "Alfons Åberg"

Och så upp i ottan imorgon igen..
Varför blir det aldrig fredag???

På fredag ska älsklingen iväg på pokerkväll och göra oss rika. Jag ska ha min kära vän Jennie här på tjejkväll. Vi ska prata bröllop, för hon gifter sig 29 maj!!!! :-)

Vi gifte oss 23 maj förra året.. 2009..
Såhär fina var vi då :-)


Bilderna är tagna nere vid stranden vid mina föräldrars sommarstuga
- vårt smultronställe!!
Fotograf var fantastiska Saga Stenlöf

Kramar från mig <3

2 kommentarer:

  1. Du måste kolla in google maps förresten och söka på Blåvalsgatan. Jocke har fastnat på fotona om man kollar på street view!! Så himla coolt.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ha!!!
    Vad coolt!
    Inte lite i bakgrunden heller.. Och med systemetpåsar och allt, haha :-)

    SvaraRadera