måndag 1 februari 2010

utmaning :-)

Hittade den i en annan blogg och tyckte att det var lite kul.
Googla på följande och ta den första bilden som dyker upp:

1. Ditt namn
2. Ditt mellannamn
3. Ditt efternamn
4. Namnet på din gata
5. Namnet på den du gillar
(När jag sökte på både för och efternamn så var det faktiskt en bild på älsklingen som kom upp först, lite kul.. Så han får oxå vara med..)
6. Din ålder
(så var den hemligheten ute..)
7. Det sista du åt idag
8. Färgen på tröjan du har på dig just nu

Ja, så roligt var det..
Nu ska jag se till att komma iväg till gymet, fastnade framför datorn när jag började leta efter snygga frisyrer. Men dem får jag lägga in sen, annars hinner gymet stänga innan jag hinner dit.
Tänkte gå på body pump kl 19.50.

Kramar från mig :-)


2 kommentarer:

  1. Hmm.. antog utmaningen och kom fram till att du förmodligen googlat Skredsvik och inte Nordfeldt. Har nämligen lite svårt att tro att samma bild skulle komma upp på båda namnen, men ska för säkerhets skull googla och kolla..

    ..hade rätt. =)

    SvaraRadera
  2. Ja, Nordfeldt var en skittråkig bild på två totalt främmande män på en gata, varav den ena hette Nordfeldt.
    Så.. tog till mitt flicknamn.. :-)

    Undrar vad som kommit upp om jag tagit Folkesdotter...

    SvaraRadera